Kläder

Jobbet var som vanligt, ett möte mer bara. Sen var det mest registrering. Efter jobbet gick jag och sola en sväng. Skönt! Sen kom min lillasyster Rebecca och mötte upp mig eftersom hon ska sova här inatt. Har knäppt lite kort på lite kläder jag köpt också. Lite bilder kommer nu.


Dom shortsen är från H&M, köpte ett par svarta också.

Klänning och skärp

Linne från H&M


Sen fick jag hem biobiljetter på posten för jag ställde upp i en intervju :)

Snart kommer Ida och ska kika på ett par skor. Och ska snart fixa med maten.
Ledig imorgon eftersom det är röddag. GILLA!



Kommentarer
Postat av: Josefin

Jättesöta shorts på första bilden !

2011-06-05 @ 20:01:02
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0