Kreta + Ner mot stan..

Idag har jag jobbat som vanligt, sen gick jag upp på stan och skulle vänta på Emma, men i väntan träffade jag Maria så vart pratans med henne innan Emma kom. Då gick vi till Ticket och har nu bokat resa till Kreta :D Så jäkla kul! Jag, Emma, Mattias och Fredrik åker!! :D

 


Bilder från poolen vid vårt hotell :)

Efter vi bokat resan gick vi till Solstudion och sola en vända innan jag gick hem. Nu har jag och älsklingen precis ätit pizza (ovanligt), och ska ner och möta Milla vid stan om ett tag, vi ska till Star och ta någon cider och lyssna när folk sjunger kareoke, ska bli skoj! :D



Kommentarer
Postat av: Lina ~

yesbox ;)

2011-06-14 @ 17:09:52
URL: http://llinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0