Min älskling

Haft fullt upp idag, först efter jobbet vart det storhandling och fick med oss min lillasyster Lovica på köpet, kikade lite på stan och min fina älskling köpte spontant min favorit parfym, min Mattias är så underbar. Älskar dig så himla mycket!
Jag köpte även två nya linnen och skor på H&M. :)

Hämtade sedan upp min syster Felicia och kusin Robert på bussen och åkte till oss en sväng innan vi körde dom till mamma. Fick se nya huset och drog sedan hemåt, åkte förbi pappa och bytte bil och fick höra några av deras låtar. :) Sen hem och gjorde god mat, precis ätit och pratat med Ida och planerat helgen, kommer bli så kul, hoppas jag :D


 

 

 


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-19 @ 18:00:47
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0