Sjukling

Ligger hemma sjuk, mår inte bra alls. Har huvudvärk, är förkyld.. usch. Kände redan igår på jobbet att jag kommer blir sjuk. Började redan då klia i halsen. Sovit nästan hela dagen idag. Mattias kom hem på lunschen och mådde inte heller nå bra. Så här ligger vi sjuklingar hemma, vi har väl smittat varandra. Känner att jag verkligen behöver jobba också. Men ingen ideé att gå till jobbet sjuk, då kommer jag aldrig bli frisk. Förhoppningsvis kan jag bli frisk tills imorgon, men det ser inte ut så nu. Skulle fikat med Emelie H idag efter jobbet också, men inte då. Får bli en annan gång =) NU ska jag nog slå på en film och försöka vila lite till.

Köttet vi grilla hos pappa i söndags, och smörgåstårta som jobbet bjöd på förra veckan =)


Ha det bra sålänge.
Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Söt outfit :)

2011-06-17 @ 16:53:34
URL: http://eemmaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0