OK att göra komik av allt?

Är det okej att göra komik av allt? Tex Engla, Fritzl osv.

Nej, jag tycker att det är helt sjukt att folk kan skämta om allt, vissa saker ska man inte göra narr av. Hemska saker som hänt, man ska visa respekt.



Varför har Josef fritzl släkt i källaren

Alla barnen gick och åt hamburgare på den nya restaurangen, utom Elizabeth vars enda protein hon kunde närma var det i sin faders sperma

- Ett bra barn är ett inlåst barn.

-Var för har Josef Fritzl så billig elräkning?

-Tog Josef henne i tvåan?
-Nej, han tog henne i källarn

Gröna lunds nya attraktion
Fritzl-fall
50 meter rakt ner i källarn

Borta bra men hemma bäst, sa Josef Fritzl och bevisade det !

Hur vet man att det inte var en invandrare som mördade Engla?
Han lämnade kvar cykeln.

Vem är det som cyklar och cyklar men aldrig kommer till dörren?
Engla på väg hem.

Vad är likheten mellan Engla och hennes barncykel enligt Anders Eklund?
Lätta att få tag på men svåra att köra.

Vad är det för skillnad mellan Engla och Anders Eklunds lastbil?
Engla har Eklund där bak.

Varför slängde Engla cykeln i skogen?
Hon fick åka Saab istället.






Har lagt ut lite skämtvitsar som folk kommit på och lagt ut på internet. Personligen tycker jag att det är jävligt elakt. Många tycker det är kul men jag tycker det är så fel.
Släkt och närstående lär bara må sämre av att se sånt här. Söka på sig dotters eller sin väns namn på internet och hitta en massa skämt och skit. Nej det där tycker jag dom får hålla för sig själv!


Kommentarer
Postat av: mathilda

men vad i helvete? har de gjort en facebook sida med englas namn? Hur sjuka är människor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-06 @ 19:58:50
URL: http://thiildiiss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gör ont att se folk göra så mot en vän. Dom kände inte henne. Visste inte vem hon var, vad hon ville bli. Jag blir så fruktansvärt sårad att människor kan orka lägga ner så mycket tid på att hata ett barn. Men för er andra som inte är sjuka i huvudet så kan jag säga att hon var en otroligt snäll och envis tjej. Hon skulle bli så ledsen om hon såg detta.

2015-05-12 @ 11:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0