Gratulerat bror min

Efter jobbet gick jag hem och bytte om sen gick jag, Mattias, Stefan och Emma till gymmet och körde ett pass på en timme. Sen stressa hem och gjorde mat innan vi åkte till mamma och fira Joel idag ist. Han vart jätte glad över sin present och Lovicavart lika glad hon också att vi kom! Hon hoppa runt och skratta, så kul ;D

Nu är vi hemma igen och kan säga att jag är helt slut, väntar på ett samtal från Vickan nu sen blir det att slå sig ner vid tv:n innan sängen. :)

Ska ev jobba över imorgon och på Fredag så jag får in lite extra pengar, niiiiice!


Gammalt kort på mig och Mattias när vi var på Sonisphere förra året :P


Kommentarer
Postat av: Matildaz

var också på sonisphere, men här i finland :)

2011-03-10 @ 17:20:54
URL: http://matildaz.blogg.se/
Postat av: Emelie - Fotoblogg

Diggar snubben i bakrunden ;]

2011-03-14 @ 21:32:58
URL: http://fotograftinydancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0