"love"ram

Blev en solvända med Ida idag också, skönt skulle jag vilja säga, men kan säga att dt var jävligt svettigt ;P Men det gick lite snabbare eftersom jag och Ida låg och skrek till varandra för att höra vad den andra sa ;P haha, men det gick bra det också! :D

Juste, när jag var i Västerås idag hann jag även in på en affär så jag köpte med en "love" ram, som jag klippt och satt i lite foton i. :)


Sådär vart det, den får stå där inne i sovrummet sålänge, har inte riktigt bestämt mig för om den ska stå där eller inte ;) Egentligen skulle ju alla korten vart färgade eller svart vita, men hade inte så många kort utskrivna som passa i den ramen :P


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: :D

planer för morgon dagen? :b

2011-03-16 @ 21:22:58
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart är ramen ifrån ? :)

Svar: Det var så längesen så jag kommer inte riktigt ihåg, men jag tror att det var på Lagerhaus som jag köpte den ramen :)
Taas

2014-01-11 @ 10:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0