Man On Fire

Sitter på jobbet nu, och fy tusan vad trött jag var imorse. Usch! Igår vart det städning efter en stressig helg. Betalade räkningarna också, beställde hem en ny sladd till min dator också, eftersom min glappar så mycket, (om man flyttar datorn eller råkar komma åt sladden så dör den) så det var dags för en ny igen nu. Hade beställt hem en ny kamera igår också, men ångrade mig två timmar efter, eftersom jag hittade en annan bättre ;P haha. Så har avbokat den och ska köpa en annan idag efter jobbet! :) Spännande! Jag beställde även hem alla Aloe Vera produkter som jag har fått beställning på.

Jag och älskling kollade på en jätte bra film igår som jag verkligen kan rekommendera. Den hette ”Man on fire”.





Filmen handlar om en alkoholiserad CIA-agent, Creasy, som får i uppdrag att vara livvakt åt en rik familjs lilla dotter. Henne ska han ny vakta och beskydda med sitt eget liv. Han får en fin relation till den lilla Pita (Dakota Fanning) och börjar se en mening med livet igen. Under en pianolektion kidnappas Pita och Creasy ger nu allt för att hitta henne och ge hämd åt kidnapparna. Det finns ingen som kan stå i hans väg.
Källa:  http://www.ciao.se/


Jag tyckte att filmen var skit bra. Brukar inte tycka om action, men det var en väldigt djup film med mycket känslor, så jag tyckte den var väldigt bra. Om man brukar gråta till filmer så gör man nog det till den här ;)

Sen kolla vi på ”luftslottet som sprängdes” innan vi kröp ner till sängs. Mys söndag.


Kommentarer
Postat av: myrins

åh, måste se! :)

2011-03-28 @ 11:48:40
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0