Dag 15 - Två saker jag inte skulle klara mig utan

Två saker jag inte skulle klara mig utan

1. Mina nära & kära. Vad skulle jag göra utan dem? Folk som ställer upp, folk man kan kan lita på och umgås med. Utan socialtumgänge har man ju inget. Jag trivs att ha folk omkring mig, tycker inte om att vara själv, utan vill gärna ha mina vänner, min pojkvän eller min familj i närheten. Ha filmkvällar, prata problem, prata om roliga saker som hänt, fikastunder, utgångar, grillning och mycket mer.




2. Datorn. Låter kanske lite konstigt att jag väljer just en dator. Men i dagens samhälle måste man nästan ha en dator. Man kan ju göra i stortsätt allt där. Beställa saker, kolla sin bank, söka jobb, kolla upp information, kolla nyheter, chatta, boka, spela, skapa, osv osv. osv. Finns hur mycket dm helst, skulle kunna sitta i timmar och räkna upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0