Dansuppvisning/Karusell

Vaknade skapligt bakis på Lördagen men bara att gå upp ändå. Jag och Mattias mötte Moa och Daniel på stan och köpte lite mat tillsammans och kika på marknaden lite. Mina två bröder kom förbi en sväng på dagen. Mattias åkte och grilla med sina jobbarkompisar medan jag gick ner på stan och mötte upp lite kompisar. Jag, Elisabeth och Anna kollade på dansuppvisningen först på dagen och dom var så duktiga så :)

'
JahGirlz

Sen hoppa vi in i Nymans bil och körde några varv på crusingen. Drack en cider i bilen också. Sen mötte vi upp Ida och gick mot karusellerna. Åkte virvel vinden och det var sjukt kul, haha, vart helt hes efter föör man skrev och skratta så mycket. ;)







Sen gick vi förbi Ica och köpte lite mellanmål så vi skulle orka med kvällen. Så gick hem till mig och fixade oss lite innan folket kom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0