Festlördag

Var jätte skoj igår. Först gick vi jag och Mattias ner på stan och mötte upp Moa och Daniel. Gjorde lite ärenden på stan sen hem till oss och grilla på elgrillen, vart suuupergott.


Daniel och Moa

Sen fixade vi oss och fick sedan skjuts av älskling till Hedemora där det vart fest hos födelsedagsbarnet Cilla. Fortsatte att dricka där och hade trevligt. Sen åkte vi till Avesta igen och gick på Star hotell och lyssna på band/dansa.

Lite bilder kommer nu.

Alex, Cilla och Jessica

Daniel och Moa

Jag, Moa och Daniel


Jag, Moa, Daniel och Cilla

Jag och söta Moa

Alexandra

Mattias i hörnet, Jag och Emelie

Patricia och Ewe


Mötte på Johanna också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0