I Am Number Four

Var som sagt ner och dansa Zumba för första gången idag, var riktigt skoj! :) Sen hem och duscha och möta upp Ida, mötte Moa också, så vi tog en fika alla tre. Sen kika vi lite på stan och tog sedan en fika igen ;) haha. Trevligt! Köpte ett nytt minneskort till mobilen också. När jag kom hem bokade jag och Mattias biljett till "I Am Number Four". Så vi åkte till Västerås och hämta upp Anna och Emil och åt på McDonadls först sen kolla vi på filmen. Vi fyra var helt ensamma i hela biografen ;) haha Men det var kul, filmen var jätte bra också, slutade ganska hastigt och hoppas bara det kommer en andra film sen. Fick en tvål av Anna också, som hon köpt när hon var i Tailand, gullis. Bild kommer sen. Nu ska jag gå och lägga mig, helt slut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0