Jobb/Karlbo/Promenad/Prat i massor

Jobbet idag gick bra, vart med på lite utbildning och jobbat med VISA ansökningarna. Efter jobbet körde Moa och Daniel hem mig igen, blir lite bortskämd tror jag , haha ;D Dom kom med upp på en cigg och en pratstund innan dom åkte också. Sen åt ja pizza , åkte till Karlbo och målade en vända till. Sen hem och bytte om, gick ner mot stan och mötte Vickan för en promenad. Var ute och gick en och en halv timme innan jag gick till Ida och prata. <3 Nu är jag hemma och kl vart sent. Är tio i tolv nu och nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon för att jobba.


Sitter på Mattias dator nu och hitta lite gamla foton på mig, haha, typ 3 år gamla kanske :o



Kommentarer
Postat av: Linda - en vimsig mamma

önskar dig en trevlig och bra torsdag! kram

2011-05-26 @ 14:14:30
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0