Lekdag!

Jävla blogg.se att krångla. Igår la jag ut två inlägg som aldrig kom upp. Fick publicera om dem idag eftersom jag såg att dom fortfarande inte hade kommit upp på bloggen.

Men som sagt följde ju Lovica och Joel med oss hem igår och sov kvar. Åt lite pizza först igår sen somnade dom en efter den andra. Så hann inte med så mycket igår. Imorse trodde jag att dom skulle komma och hoppa på mig på morgonen och vilja att jag skulle vakna. Men jag låg kvar ett bra tag i sängen och bara låg och lyssna på deras vilda diskutioner dom hade här ute. Haha lite roligt att höra på. Sen gick jag upp och satte på barnkanalen åt dom, där var det både pippi långstrump och mumindalen som dom gillade så det vart en lugn morgon. Sen åt vi frukost, gick över till ok och köpte glass sen gick vi till lekparken och har vart där i tre timmar nu, hela förmiddagen var vi där. Mattias kom även förbi en sväng på lunchen. Nu är vi hemma och vi har precis ätit lite mat. Kollar på film jag och Joel, Lovica ligger och sover hon. Helt slut efter allt lekande i lekparken. Och jag älskar vädert!


Lovica och Joel äter glass


Sandlådan







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0