Västerås

Dålig uppdatering- javet! Men nu är jag hemma och harlite mer tid igen. Jag har vart i Västerås hos Anna mellan tisd-torsd. Har vart suuper kul! Anna kom och hämtade mig vid tågstationen så tog vi en promenad hemåt, blev gjorde tacos och kollade på lite filmer. Mysigt.
Sen på Onsdagen gick vi ner på stan och shoppade lite, jag köte en ny bikini, två linnen och två shorts (bilder kommer sen). Vi tog även en fika på uteserveringen och snacka lite skit. Sedan gick vi hemåt och åt lite mat till ännu en film. Sen började vi fixa oss lite och Anna gjorde en jätte god drink som vi drack på ballkongen. När det var dags gick vi ner mot centrum och gick på krogen Pluto. Var meningen att vara bara skulle ut och ta en drink och sitta och prata hela kvällen, men haha. En cider vart det och en dans nästan hela kvällen! Var jätte roligt och bra musik. :D Kvällen slutade väl lite sådär, Anna fick en flygande flaska rakt i ansiktet, träffade hennes läpp så hon börja blöda. Men som tur var så var det runt halv 2 så var ändå dags att dra sig ut. Men otur var det, men riktigt kul kväll annars! Sen på idag var det dags att åka hem, Emil, Annas pojkvän körde mig till tågstationen.
Perfect days :)

Bilder tagna från Pluto.nu

 

Min varma choklad och min konrad drink


Jag och Anna innan vi gick ut


Anna

Jag

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Cillaah♥

vart har du köpt shortsen babe? =)

2011-05-13 @ 07:15:01
URL: http://cillaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0