Breaking dawn

Idag gick jag och Mattias till badhuset och badade, skönt att bada lite, var längesen nu. Men bubbelpoolen var inte alls så varm :( Det var nå krångel med den, såklart just då när vi ska dit, kommer ju dit mest för att bubbelbada, menmen :)

Gick förbi beppes och käkade lite innan vi gick hem. Mattias gick över till Anders och spela tvspel medans Ida kom till mig, vi gick och kollade på bio, breaking dawn. Tyckte den var helt okej, men var lite utdragen.





Pratade med Anna en sväng i telefon också när jag kom hem, trevligt! Lär börja ringa oftare till varnadra när vi inte kan ses och uppdatera varandra ;) hihi

Nu ska jag fortsätta kolla Beck sen sova.
Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0