Gymmat


Lite uppdatering igen då. Igår hände inte
så mycket, efter jobbet gick jag hem och
gjorde mat, det var ägg&torsksås med potatis. Mums! Sen la jag mig på soffan för att vila lite... (men somna) hehe, ja, somna vid 7 tiden, mattias väckte mig  halv tolv då jag förflyttade mig till sängen!
Och inte är man piggare idag för det ;)

Idag har det gått bra på jobbet också. Gick direkt till gymmet efter när jag slutat och körde ett gympass. Skönt! Hem och jorde mat och duscha. Så nu ska jag inte röra mig från soffan mer idag ;)

Sitter och planerar lite inför lördagens festligheter med mina småsyskon. Dom ska ju ha sitt barnkalas då, ska blir himla kul faktiskt!

Det som är lite typiskt det är att Nyman ska ha sin födelsedagsfest då, och Corre ville att jag skulle med på sexparty (just på lördagen) så det blev ju inge bra, missar två roliga saker. Men det här kommer blir super kul det också!! :D

Elin och Elsa kommer på torsdag också, pappa ska iväg på öppethus så jag & Mattias ska försöka underhålla tjejerna. :)




Fick reda på att min lillebror Joel som är fem år kollar min blogg varje dag också. Haha, han har en länk på mammas dator som han alltid går in på, där sitter han och kikar på alla mina foton ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0