Introduktionsdag

Nyss kommit hem, gick upp tidigt imorgon för att åka mot tågstationen. Mötte Malin, Malin, Joss och Anders vid tågstationen och far mot Stockholm där taxin väntade. Åkte till OK macken vid globen och fick se hur de hade de där, nya rutiner, lager osv. Åkte taxi vidare till huvudkontoret där det var lite olika presentationer. Sen mötte jag och Anders Susanne från kreditavdelningen och gick till resturangen och åt. Vart en stressad lunch med intressant, hon fick fråga, och vi frågade hur deras arbetsdagar såg ut.
Åkte sen till Loudden där vi vart visade runt i fabriken hur de gjorde oljan och sånt och paketerade allt med alla konstiga maskiner. Var riktigt intressant det också. Sen tillbaka till kontoret för de sista presentationerna. Taxi tillbaka till tågstationen och åkte sedan hem. Vart en intensiv dag, men väldig kul också. Har lärt mig också att taxibussarna ska man inte stänga själv. Haha, de stängs av sig själva och jag vart väl lite hårdhänt där innan jag fattade ;) haha!

Nu är jag helt slut, somnade till på tåget också. Kika på lite tv nu innan sängen väntar om jag ska orka till jobbet imorgon. :)


Bild tagen från google på kontoret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0