Lördag + Söndag

Lite uppdatering nu då.. I lördags vart det utgång. Ersson, Andersson, Danne, Enoksson, Johanna och Melinda kom till oss. Lyssa på musik, snacka och hade kul. Sen gick vi ner till Star och dansa lite inna vi började gå mot kingen. Men efter halva vägen dit splitrade vi oss alla tre. Melinda tillbaka till Star, Johanna ute på stan och jag in på Kingen. Haha! Aja, var kul ändå hittade lite kul folk inne på kingen så vart massa dans. Påvägen hem skulle jag och Mattias ta en "smart" väg hem.. haha hmm, nja fick klättra över två stängsel,, repa upp handen gjorde jag också. Haha vi lever iaf och klackskorna är hela x)

Söndagen kom Ida över och drack lite te på ballen med mig, men vart en snabbis för sen skulle jag och Mattias till Västerås och hämta hem ny kyl och frys. Skit fin var den, är super nöjda!! Nu behövs det vara sågas och fixa för att få in den i det för lilla hålet.


Nya kyl och frysen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0