Myskväll

Vart till jobbet idag och det gick bra, fredagsfika och allt ;)
Efter jobbet mötte jag upp Mattias så vi gick tillsammans hem, och vi han i princip bara slöat hela dagen.. kikat på Idol och jag tycket att folket röstar lite fel, tyckte Emil skulle åkte hem idag eller Linni.. aja. dom kommer nog åka ut snart, hoppas jag!

Jag hoppas att dom här tre kommer stå i finalen!!






Många av min vänner är ute idag och man känner sig lite sugen till att gå ut och dansa, men det vart myskväll med min älskling istället. Skönt med en lugn kväll! Vi beställde hem pizza också, och nu har vi suttit och nördat med ett av facebooks spel, haha. Som min lillasyster Felicia visade oss när vi var och hälsade på hemma sist.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0