Paarty..

Igår vart det utgång med min vän Elisabeth, först satt vi hos min och prata massa. Vickan och Gabban kom förbi en sväng och kikade på lägenheten innan Battan och jag gick ner till Kingen. Vart en massa dans och roligheter :D







Elisabeth sov hos mig också, Mattias var till Falun och festa så han kom hem senare en oss. Jätte kul kväll var det iaf med min vän! :)

Idag har Emelie A hälsat på och vi har suttit på balkongen och pratat i någon timme. Hon gick precis hem och Andersson och Mattias håller på att sätta upp att tavlor här hemma, skönt när de blir klart! :)

Ikväll blir det nog utgång! Skriver med senare. Pussss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Wiiiiiiiiiiieeee :D :D <3

2011-10-01 @ 22:32:25
URL: http://emselie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0