Sjukling :(

Igår efter jobbet åkte jag Mattias och hanla lite mat. Sen kom Anna, Elin och Elsa och kollade på lägenheten, fikade och fick presenter :) Fick två ljusstakar och presentkort på H&M. Bilder kommer sen på det. När dom åkt gjorde vi mat och vi skulle kolla på nya two and a half men, men både jag och Mattias somna innan nio så vi missade de båda två, Tusan! VAr helt slurt, ont i magen, ont i huvudet och förkyl. Verkar aldrig få bli helt frisk! :( Imorse vakna jag inte alls bättre, rödsprängda ögon och ont i kroppen så bestämde mig för att vara hemma. Skulle inte orkat en hel dag på jobbet idag ändå. Känns så jobbigt att bli sjuk nu när det är så mycket nytt på jobbet, och vill inte ligga här hemma och vara deckad. Idag kommer jag inte göra mycket. Sätta på en film och mysa ner under en filt med varmt te!



Gammal bild från i förra lägenheten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0