Trevlig dag

Nyss kommit hem, idag satt jnag på telefonen hela eftermiddagen. Gick faktiskt rätt bra, men fick två arga kunder ;)
Efter jobbet mötte jag Emelie på stan. Fikade och kollade på stan. Jag köpt en ny jacka, mascara, hårfärg och eyliner, bilder kommer sen! :) Köpte även två nya fotoalbum så jag har satt in mina ny kort. Sen kom Melinda och hämtade oss på och dom följde med hem till mig så jag fick äta. Sen åkte jag och Melinda till henne och Madde kom. Vi kikade på tv innan jag åkte hem. Trevlig dag!

Igår kom Emma förbi en sväng och kikade lägenheten också. Hjälpte henne att beställa kort, då vart jag sugen igen så jag beställde ett nytt gäng kort och bara väntar på att dem ska komma ;) Sen kom mina små syskon Amanda och Viktoria. Så jag klippte Amandas hår och vi spelade lite spel. Mattias föräldrar kom förbi på en fika också!

Jag har ju hjälpt mina småsyskon göra inbjudningskort till deras kalas som dom ska få ha hemma hos oss. Ska bli kul! Det blir övernattningsparty. ;)

Såhär vart inbjudningarna:

 


Gölllligt enligt mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0