Pluto

Lite uppdatering av helgen nudå!

Fredagen efter jobbet kom Mattias och hämtade mig, körde hem, duscha och packa lite saker innan jag skulle ta tåget till Västerås och träffa Anna och Emelie. När jag skulle byte tåg i Sala fick vi veta att det andra tåget kört på en älg! :o Så vi fick stå där och hoppas att en buss skulle komma och hämta oss. Folk ringde till SJ och klaga och försökt fixa så någon buss eller taxi skulle komma.
Jag hatar SJ!!
Tillslut kom en buss iaf efter ca en timme. Så vart skapligt försenad till Västerås, men väl framme kom Anna och Emelie och hämtade mig ( Min kompis har ju också fått körtkort nu, GRATTIS :D ). Sen varft det massa snack, knäppte lite kort och drack lite innan vi åkte till krogen Pluto. Var super kul! Vi dansa hela kvällen. :)
Gjorde pannkakor kl 4 på natten också.. haha var himla goda! :D











Sen på Lördagen gick vi ner på stan och åt lunch på tacobar.


Mums!

Sen tog jag tåget hem. Super trevlig kväll hade jag! Tack bästa ni!! <3



Kommentarer
Postat av: Emelie Lorentsson

Tack själv hjärtat!!<3

2011-10-12 @ 12:47:03
URL: http://passionsinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0