Hallå!


Godmorgon...

..eller goddag kanske man ska säga. Ställde klockan imorse utifall att jag skulle orka till jobbet idag, men helt slut idag också. Och nu har jag börjat få hosta på allt. Nu sitter jag iaf i soffa och kikar på tv. Har plockat undan lite och ska plocka undan lite mer snart eftersom vi ska ha två visningar idag på lägenheten och det måste se lite snyggt ut här hemma då. Hemma själv till 18 ikväll eftersom Mattias ska jobba över idag också. Både skönt och ensamt att vara hemma själv om dagarna. Ida kommer förbi på en cigg snart också, trevligt!

Imorgon ska jag till jobbet iaf och då blir det även intervju klockan ett, hoppas hoppas hoppas det går bra!
Sen har jag tvätttid efter jobbet hela kvällen. Så blir att riva ner alla gardiner och alla sängkläder och tvätta de. Så är allt sånt klart tills flytten.
Det är faktiskt många som flyttar nu. Många som flyttar till hus och fixar & donar. Om man ändå hade den orken hade det vart bra. Men en dag kommer väl då en själv flyttar till hus, men det tar vi då ;)

Nej nu ska jag snart göra lite te och en macka och kolla lite mer på tv, inte så mycket annat att göra!

Skriver mer senare.

Pussss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0