Helgen

Helgen har vart jätte bra. I fredags hade jag och min bror våran 20:års fest och det var jätte kul! Tack alla vänner för att ni kom och gjorde kvällen super! Och tack för alla fina presenter! :) Vi var runt 30 stycken i vår lilla lägenhet, men det gick bra ändå. Mycket dans och skratt. Men vart nog tyvärr lite för mycket av det goda, haha!

Smart som jag är så glömmer jag mitt minneskort i Annas dator så jag har inga kort nu heller att lägga ut :( Men hon ska skicka dem sen så då kommer dom ut här också.  :)

Lördagen ringde Moa och Daniel och ville att vi skulle komma och festa med dom, så vi drog dit på kvällen, bakis och jävliga. Men kul vart det. Satt och drack och pratade massa hos dom först, sen gick vi till Star Hotell (första gången jag är där på super länge) och dansa. Var mycket folk ute.. mycket folk man inte kände igen, men det var kul! Avslutade kvällen med pizza på American.

Idag är man helt slut efter en fulligång helg. Önskar jag bara kunde ligga i soffan hela dagen idag med nej.. har inte städat nått här hemma sen i fredags så ligger burkar och skit över allt. Sen lär jag tvätta en massa. Och handla till någon maträtt till kvällen.

Bilder kommer förhoppningsvis senare. :)

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0