Intervju snart

Igår pantade jag och Mattias 7 stycken stora påsar med pantburkar, vart nästan 700 kr, perfekt! Sen på kvällen tog jag en promenad med Corre på två timmar, Simba fick följa med också. Jätte trevligt! :)

Idag har jag jobbat som vanligt, gått bra men har vart sjukt trött och känt att jag inte mår så bra.. tror jag börjar bli sjuk :/ usch....
Så handlade lite mat påvägen hem och sen har jag bara legat i soffan och kollat igenom massa Idol avsnitt. Så nu är jag uppdaterad på vad som händer där också ;)

En chef på jobbet ringde idag också och sa att jag skulle komma på intervju på torsdag och om det går bra får jag förhoppningsvis fast anställning! Jag hoppas,hoppas!!!

Nyss duschat och nu blir det ett sista avsnitt Idol innan sängen väntar.


Ett kort på mig och Mattias från min födelsedagsfest, fler bilder kommer sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0