Engelska prov

 Imorse gick jag till komvux för att göra mitt prov kl nio, tagit ledigt från jobbet och allt och när man kommer dit har han slutat och en ny säger att dom ska ha proven kl 11... jag besrätta för dom att jag inte kunde vänta för jag har också ett jobb att sköta. Så fick tillslut göra det första provet men vänta 40 min innan så man hann bli sådär lagomt nervös. Sen gick det skit dåligt på läsförståelse provet. Fick en prov på typ tolv sidor och på tid... jag hann inte ens med alla uppgifter och chansade på det mesta. Det vet jag nästan säkert på att jag får IG. Sen fick jag göra hörförståelsen som gick lite bättre isf. Kan eventuelt få ett svagt G där.. aja det visar sig på måndag förhoppningsvis om dom hunnit rätta det då.
 
Sen gick resten av jobbdagen segt, den här dagen har verkligen känts lång. Mötte Ida och Tom påvägen hem så stannade med dom och tog en glass/dricka.
Nu har jag precis ätit och ska göra allt tråkigt nu, duscha och vika/hänga tvätt.
 
Godnatt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0