Julafton

 Nu är det dags att skriva av mig lite igen. Hade en helt underbar julafton! På morgon böt jag och älskling julklappar och jag fick en parfym som luktade super gott. Tack bästa du! Sen åkte vi till svärmor/far till nio och åt julfrukort, böt julklappar och även där fick vi fina presenter.
 
 
Efter vi vart där åkte vi till min pappa och fikade lite innan vi åkte till mormor. På vägen dit så står en älg mitt i vägen, och jag får stanna. Fyfan.. varför ska alla vilddjur komma fram just när JAG kör. Vi hade även tur denna gång. När vi kom fram till mormor sen så samlades alla och kollade på Kalle Anka, åt julbord och sedan vart det julklappsutdelning i två timmar (och då gör vi inte som alla andra och delar ut ett i taget, för att se vad alla får, nej hos oss så kastas det ut snabbs som tusan.. men endå tar det ca två timmar ;) haha ) Var iaf en trevlig kväll och fick mycket fina julklappar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0