Julbakning/julklappar

Igår så julbakade jag massa ischoklad, vart faktiskt riktigt goda och smidigt att göra. Hjälpte sedan älskling att måla i matrummet och hallen med betongfärg.. och det luktar starkt som tusan.
 
 
Idag är det tisdag och har vart en jobbig dag på jobbet, förhoppningsvis så blir det en bättre dag imorgon. Efter jobbet så åkte jag och Mattias och köpte några fler presenter på stan och sedan åkte vi och veckohandla. Köpte på oss en massa julmust och godis också som alltid vid jul. Mums!! :D
 
När vi väl kom hem och jag skulle gå ur bilen, satte i motorvärmaren och skulle gå runt bilen så snubblar jag på sladden och rakt ner i snön. Det första jag gör är att kolla upp om det är någon som kan ha sett mig ramla, haha. Sjukt egentligen att det är det första man gör, lär ju se ännu löjligare ut om någon skulle se och man gör så.. haha men jag gör det faktiskt omedvetet ;)
 
Gjorde iaf mat och sedan började vi slå in julklappar... nu är det inte långt kvar tills julafton!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0