Körkort 12/12 - 2012

ÄNTLIIIIIIIGEN!! Nu var det min tur att få körkort! Igår vid halv fyra körde jag upp i Fagersta och när jag parkera sa hon; Det här var ju felfritt, kan inte klaga på nått. Du är godkänd!

Åh fyfan det kändes så skönt när hon sa det, kunde äntligen pusta ut. När jag sedan körde hem från Norberg med Mattias så kunde jag inte sluta le.. log fan hela vägen hem, haha!  När vi kom hem så kom Anna, Elin och Elsa på besök och gav mig blomma och choklad. De hade köpt med sig lite mat också, så vart kyckling.. mums! Sen plinga det på dörren och då kom Ann och Ronny förbi med blommor med kort. Tack alla snälla ni! Ni är bäst! <3

Sen när alla hade åkt hem så drog jag iväg med bilen (SJÄLV….) till mamma och hämtade upp Rebecca, Joakim och Amanda för att glida runt lite i city ;)

 

Körkort den: 12/12 -2012

 

 

Vart en toppen dag! Och avslutade sedan kvällen med bonde söker fru och Stalkers.   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0