Barnvakt

Efter jobbet gick jag på sten en sväng medans Mattias var hos optikern, kikade på H&M och köpte massa kläder för presentkortet jag fick i julklapp! Det vart fyra linnen/klänningar och två trosor + Bh, [Bilder kommer senare]
Sen åkte vi till Mattias föräldrar och åt mat innan vi körde ett till lager färg. Gick smidigt och bra denna gång då vi mest la "grundfärg" eller vad man ska kalla det.

Vid halv sjuk kom mina småsyskon Viktoria och Lovica så vi åkte hem till oss. Mamma skulle på kurs så då vart va barnvakt, mysigt! Nu ligger Lovica i ett hörn "Med den mysiga filten och den mysiga kudden" hon sa: -Åh, riktigt riktigt mysigt här Emelie! Så söt hon är! ;)Nu har hon somnat och Mattias ligger och sover i andra hörnet. Viktoria sitter vid datorn och jag vid min dator samtidigt som jag småkollar på någon film på kanal 9.

Har hjälpt Viktoria med Matteläxan också, och shit vad man glömmer bort saker, alltså var tvungen att tänka lite innan jag kunde svara och hjälpa henne, haha man glömmer snabbt bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0