Arg...

Så jäkla arg………………….på mig själv!! Jag hade skrivit klart en engelska uppgift på tre sidor som tog en himla tid. När jag äntligen började känna att jag var klar och var nöjd så ”sparade jag ner det”, trodde jag. Sen bara poff, helt bort! Jag har letat sen kvart i 12 igår natt till sent sent, men hittar inget. Så det är väl bara att se glad ut och börja om på den! Skulle vara så jäkla skönt om jag fick klart den nu, då har jag bara engelska bokrecensionen kvar. Men men. Fick bekräftat nu på jobbet att den tyvärr måste vara helt försvunnen. :/ Har iaf lunch nu och sitter och steket ute i solen. Underbara dag! Sen är det bara eftermiddagen kvar med fredagsfika och allt. Sen hem och Anna kommer och hälsar på mig över helgen. Mattias åker iväg över helgen så jag och Anna ska ha en riktig tjejhelg!!! Åh nu vill jag bara hem! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0