Dagen

Känns som att denna dag har vart hur lång som helst... Men först gick jag och plugga engelska en och en halv timme under jobbtid, så nu är jag faktiskt inne på de uppgifter som ska vara inne nästa vecka. Och den uppgiften är snart klar!! :) Känns super skönt! Efter jobbet mötte jag Moa på en fika på Café la rose. Alltid lika trevligt. :) Sen hade jag en snabb teledejt med Anna innan jag kom hem. Hade fyra sykon här när jag kom hem så fullt hus. Sen hjälptes vi åt allihop att göra kassler och purjolöksstuvning, alla var så duktiga att hjäla till. Så gick super smidigt. Nu är vi mätta och belåtna och sitter och kollar på barnkanalen. ;)
 
Ett kort taget av Emelie Wahlund.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0