Helgen

Har haft en galet kul ihelg!! I fredags kom Anna till mig efter jobbet och vi fixade oss och gjorde oss redo för utgång. Mötte Emma på vägen ner till krogen och gick och dansa på kingen hela natten. Hade super kul! Inte druckit så mycket på länge heller, det vart vin, öl, shotar och drickar ;) Kvällen slutade med blod, svett och tårar. Och ambulansen kom... men mer går vi inte in på de, kan säga att jag hade en super bra kväll iaf!! :D
 
Sen på lördagen låg jag och Amanda och sov hela dagen, kl fyra gick vi upp igen när Anna kom tillbaka. Då käka vi och fixa oss igen för ännu mer party. Ida om förbi och vi tog ett glas vin innan David kom och hämtade oss. Hämtade upp Mathilda och drog till Jockes fest. Hade en super kul kväll där också, dock lite mycket alkohol där med ;) Haha, men helgen har vart super.... och idag var jag, Mattias, Amanda och Anna till Tai och käka, sen mötte jag och Anna upp Emelie L och Emelie W för lite fika, mycket trevligt. Sen åkte vi hem till mig och drack lite te och snacka skit. Nu har Anna åkt hem och jag är helt slut. Tror jag supit bort alla hjärnceller denna helg!
 
Nu ska jag, Mattias och Amanda fixa lite mat, ska duscha och sedan blir det filmmys! Puss på er
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0