Power meet 2012

 Ursäkta för jag inte bloggat, men eftersom det inte appen blogg.se funkar just nu så kan jag inte blogga om jag inte är hemma och sitter vid datorn! :/ Jävla blogg.se att alltid krångla.
 
Jaja, nu ska jag uppdatera lite vad som hänt under helgen. Fredagens jobbadag gick bra och jag bjöd på Elin och Elsas hemmagjorda bakelser på jobbets fredagsfika. Riktigt goda var dom! :)
 
 
Sen efter jobbet följde Sara med mig hem och snacka lite skit. Hon skulle vänta på sitt tåg som gick sedan, så det var trevligt!:) Sedan duscha jag och klippte Mattias, packade och sedan drog vi oss mot Västerås. Stannade och åt på Max innan vi kom fram. Väl framme öppna vi en öl och fixade oss medans vi väntade på att Emil skulle komma hem från jobbet. Sen gick vi ner och kika på Power meet. Var rätt dött på fredagen (tror vi kom ner för sent ;) ) haha. Men satt där och kika på snygga bilar innan vi drog oss hem.
 
Sedan på lördagen var vi ner på stan och jag shoppade lite kläder (som jag ska visa i nästa inlägg), sedan tog vi en fika på Chicco di caffé och drog sen hem och åt. Sen drog vi ner mot power meet för massa äventyr!!
Tack alla för en underbar helg!! :D <3
 
Chill på ballkongen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0