Super bra....

Igår gick jag och Ida ut för att te "ett glas" vin.... men som våra kvällar alltid brukar sluta så vart det ju inte bara ett glas, haha. Kul hade vi, och mycket folk var det ute på Kingen. Gick hem vid 2 tiden och helt slut när jag vakna... men dum som man är så får man ju skylla sig själv. Gick iaf bra på jobbet och jag var iväg på en och en halv timme och plugga engelska. På lunchen hade jag min muntliga presentation över telefonen och hon sa att det absolut vart godkänt. Vilken lättnad!! Var så jäkla nervös innan.
 
Efter jobbet åkte jag och älsklingen hem och gjorde super god mat idag igen! Så glad över att vi börjat testa lite nytt nu och tänker lite mer på vad vi äter i veckorna.
Har även pluggat lite här hemma och ska nu slå på en film innan sängen väntar. Imorgon är det fredag och det blir antagligen säter crousingen. Resten av helgen blir nog lugn. Känner att jag bara vill vara hemma och inte göra något alls. :)
 
<---- Pluggning på infokomp & ugnstekt lax med massa gott ---->
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0