Fredagen

Hade sån jäkla huvudvärk igår.... men glad att det var sista jobbardagen igår iaf, äntligen semester!! Var på dalahästen och hade lunchmöte med min chef också, och det gick väldigt bra, pratade lite framtidsplaner. Efter jobbet gick jag hem och Stefan och Mattias satt och stekte i solen. Sen åkte vi till Krylboresturangen vid sju och åt för att fira Elin och Elsas skolavslutning. Nu börjar dom sjuan och blir stora tjejer! :) Åkte sedan hem och jag tänkte lägga mig i sängen i tio minuter för sedan göra mig klar för ev. utång... men somnade av och vaknade vid elva. Då gick jag upp och undrade varför inte Mattias väckt mig, hittade honom då i soffan sovandes han med, haha sötis. Så jag la mig i soffan jag med och somnade av. Vid ett tiden gick vi och la oss i sängen. Helt slut och jävla huvudvärk!

Nu ska jag iaf snart fixa iordning mig, för halv tre kommer Anna och hämtar mig, ska dit och plugga en timme innan vi ska till svärmor/far och äta sedan blir det lite kalas där med deras släkt för att fira Anns födelsedag. Sedan får vi se vart kvällen slutar. Ska försöka hålla huvudet uppe så jag inte däckar av huvudvärk :P



Slänger in en bild på mig, Bettan och Emma från 120511.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0