Hemkommen

Precis kommit hem från Emelie och Chrille. Helt underbar lite tjej har dom fått, nu känner jag mig lite tjatig, men jag är på riktigt kär ;) mysbebis!
Vart bjuden på fika där och var jätte trevligt. Nu är jag hemma och precis tagit mig en dusch. Min bror är påväg hit och ska sova här inatt också. Själv ska jag upp och jobba sista dagen imorgon innan jag äntligen tar semester!!! :D

Deklarationen har kommit in också, 5830 kr vart de, men dom försvann redan idag, för nu är resan betald.


Kvällsmat


Lilla Elsa


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vilken liten ängel, så sjukt söt hon är!

2012-06-07 @ 22:10:47
URL: http://dancelikeme.blogg.se/
Postat av: Anonym

taack babe :D ja jag hoppas det men just nu skulle jag aldrig klara den har alldels för mkt kvar å lära så bara hoppas man hinner allting innan det är dags :) <3

2012-06-08 @ 08:12:12
URL: http://cillaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0