Karnevalsfest

Igår sov jag bort halva dagen sen åkte vi till skogsbo och träffa Mattias jobbarkompisar, de skulle grilla och dricka så vi gjorde dem sällskap några timmar innan vi åkte hem till sjutiden då folk började komma hem till oss. Det vart massa dans och trevlig folk kom. Slutade inte på det bästa sättet, men hade en helt grymt kul kväll innan! :D Alla mina vänner kom och vi körde bara all in! Dock skulle Andersson snurra runt mig lite smidigt upp och ner... men slutade men att han tappa mig och världens duns vart de.. haha typiskt Andersson :P Mot kvällen förstod vi att vi inte skulle komma in på krogen eftersom vi hörde att det var fullt där och typ inga folk på stan eftersom det var skit väder. Så vi var kvar hos oss hela kvällen och slutade med hamburgare på City burger.

Ni får undvika alla konstiga ögon på alla bilder... går inte att ta bort de röda och vita ögonen på vissa kort när jag knäppt  med Iphonen.


Moa och Daniel

Enok, Jag, Anna, Emelie L och Ida

Ersson, Jennifer och Mattias


Emelie W och Malle

Jag och Emelie L




Jag och Jessica

Jesper och Jessica

Enoksson, Jennifer och Ersson

Fredrik, Emma och deras kompisar

Jag, Jessica och Jesper


Killarna dansar

Moa, Anna och Emelie L

Jag och Mattias fick ett varsitt armband av Andersson också, Jag fick "I like ugly man" Och Mattias fick en som det stod "I like ugly girl" haha bäst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0