Råttjävel!

Känner mig helt skakis i kroppen fortfaranda, jag och Mattias stod vis Beppes och skulle beställa mat då det kommer en stor jävla råtta springandes rakt i mot oss, och knocka med Mattias fot... Jag och Mattias skriker högt som tusan, AAAAAAAAAHH, så tror halva Avesta hörde oss. Fyfan vad rädda vi vart, hahaha!!! Äckelråtta!

Iallafall har vi vart i Uppsala nu och kom precis hem. Vart på Hugo Cafè och lyssnat när pappa och Emma spelat och sjungit, mycket trevligt! Dock trodde jag inte att det skulle bli en promenad till stället vi skulle till så hade lite fel kläder kan man säga, höll på att frysa ihjäl. Men det gick bra ändå. Efter spelningen var klar åkte vi till Emma och hade en liten "efterfest" som vi kallade det. Drack lite te och en cider men trevliga folk.

Vi funderade på om vi skulle till Köket en sväng där det är band och disco men vi åkte hem till värmen istället. Nu känns det skönt att vara hemma. Ska snart gå och sussa sängen. :)


Emma & Pappa


Ett filmklipp på en låt dom sjöng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0