Intagen på kurs

Äntligen lunch!!!! Försov mig i morse, vaknade tjugo i och jag började 10 i… hade alltså tio minuter på mig! Men som tur var har jag än snäll pojkvän som precis var ute och körde så han körde ner mig. Tack bästa!

Igår på lunchen var jag upp till KOMVUX och hade ett möte med en tjej. Pratade lite om mina betyg och hur det fungerar med KOMVUX betyg. Vart lite besviken på skolan när jag fick reda på att vissa grejer inte var som de tidigare hade sagt. Jag trodde bara att jag skulle behöva arbeta upp Eng B och sedan få ett slutbetyg. Men tydligen funkar det inte riktigt så eftersom vux har sina egna betygskriterier. Aja, ska iaf plugga upp Eng B nu, börjar den 21/5 på distans. Hoppas detta går bra nu!

Nu ska jag ringa rektorn och prata lite om mina tidigare betyg.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0