Jobbat + pluggat

Har inte tyckte om den här dagen speciellt mycket! Har vart super mycket att göra idag på jobbet. Men har väl klarat denna dag också. Satt ute och stekte på lunchen, så himla skönt! Tyvärr skulle man haft lite mindre kläder på sig när man satt där ute. Efter jobbet var det meningen att jag skulle till gymmet, men gick till biblioteket ist för tänkte hyra en bok till min engelska utbildning som jag tycker förövrigt är lite snurrig. Känns inte som jag har någon koll alls på det där. Ringde Emelie som har jobbat lite på komvux och hörde mig för hur det där fungerade. Så känner mig lite mer säker nu iaf. Vart iallfall ingen gymning, utan gick hem och började skriva ett brev på engelska som jag ska skicka in den här veckan. Och har pluggat lite glosor också. Haha, först nu jag verkligen förstår hur dålig jag egentligen är på eng. men men, jag ska ha det där jävla slutbetyget!!

Lär köpa den här boken (bild nedan) så jag har den till nästa vecka, inge kul att slänga fram 400kr på bara den här boken. usch och fy vad dom ska sluka pengar!!!!



Älskling gjorde mat till mig medans jag pluggade. Så söt han är min pojkvän :) Har ätit och pluggat lite mer, duschat och hängt tvätt, nu ska jag sitta en timme framför tvn innan jag går och lägger mig.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag har den boken ifall du vill köpa :)

2012-05-25 @ 10:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0