Ledig dag!

Igår efter jobbet åkte jag hem och duscha och åt innan Emelie H kom förbi, var super trevligt att träffa henne som vanligt! :) Sen när hon gått kika jag lite bigbrother och tv innan jag mötte Vickan vid tolv tiden. Vi gick till Kingen och tog en öl och det var fullt ös där nu när alla var lediga ;)

Imorse vakna jag av att Moa ringde så jag gick ner till stan och mötte henne för att ta en fika. Satt och snacka i timmar. Mys! Sen hem och bytte om för tänkte gå till gymmet, men då trodde jag att det var stängt, fast det inte var det :P Så jag gick och sola en sväng. Nu har jag och Mattias ätit god mat på balkongen i solen. Och nu blir det kika på fråga olle dokumenteren innan bigbrother :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0