Lunchtime

Satt med Engelskan i timmar igår och känns som att jag aldrig kommer klara det där.. det är så mycket svår och måste typ lära mig allt med grunderna och de som jag egentligen borde kunna från Engelska A. Lämnade in den först uppgiften i söndags och fick tillbaka den igår. Fick ett G (-) och det stod att jag måste träna mer på grammatiken och använda svårare ord. Men det är inte det lättaste…. Skrev till Anna i panik och fråga om hon ville hjälpa mig med det där. Och hon ställde upp såklart :) Så vi har bestämt att jag ska till henne på måndag och onsdag till en början och sedan träffas någon timme varje veckan efter jobbet för att träna lite. Sen ringde min bror och erbjöd sig att hjälpa mig också. Så vi ska också försöka ses någon timme varje vecka och träna. Känns skönt att jag har en familj som vill hjälpa mig att klara den här jäkla kursen!!! =)

 

Nej, nu ska jag börja jobba igen.

Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0