Söndag

Imorse, eller när jag vakna vid halv ett tiden på dagen ringde Ida och jag gick över till henne och kika hennes nya lägenhet, kommer bli super fint där tycker jag :) Sen gick jag hem och Moa och Daniel kom förbi. Hade en helbakisdag hos oss. Killarna åkte och handla och vi tjejer gjorde tacos. Mycket gott var det!! Kikade på två filmer till maten och avslutade med lite chips och dricka. Härlig dag har det vart! Vi har spelat in en super bra video också när vi sjunger, men det ska inte ut här. hahaha! Den ska jag se på när jag har tråkigt :D

Nu har jag precis pratat med Anna i en timme och nu kikar jag på Big brother, tror Vobban åker denna gång.


Vi kollade på dessa filmer idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0