Strömavbrott + översvämning

Strömavbrott och översvämning hela morgonen från kl 5 till 10 tiden när vi fick tillbaka elen. Fyfan hur kan människan klarat dig utan el förr i tiden. Kaos på jobbet, har inte kunnat skrivit sms, ringt, inga datorer funka och mörkt på jobbet. Var iaf lite mysigt med tända ljus :)
Tack älskling för du väckte mig imorse, annars skulle jag nog försovit mig idag när kl va avstängd :p trodde först att det bara var lägenheterna vi oss som hade problem. Men tydligen hela Avesta, skogsbo, Fors osv. Översvämning på qlturhuset var det också. Så får se om det blir någon dansuppvisning på fredag. Hoppas, vill ju se!!
Bild jag knäppte idag utanför jobbet, det är inte lite det forsar på i älven.

 

 

Här kommer även 4 kort från översvämningen på Qlturhuset.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0