Wonderful

Har vart en toppen dag idag!! Efter jobbet gick jag hem och slängde på mig andra kläder och jag & Mattias gick ner på stan och mötte Emelie A, satt och stekte i solen under invigningen av torget på stan. Var super mycket folk ute. Moa och Daniel kom också och gjorde oss sällskap. Kollade på dansuppvisningen och annan underhållning, super! Sen kom Chrille och vi gick till City burger för att äta. Sen vart det bio dags. Kollade på Man i Black, inte min typ av film, men den var faktiskt helt okej! Kan rekommenderas om ni gillar de sortens filmer. Ska inte skriva slutat av filmen, har lovat Daniel och Moa att inte  avslöja ;)

Har iaf vart en underbar dag i solen! Sen gick vi hem och jag och Mattias åkte till Rickard där det var fest. Tog en öl där och sedan åkte vi hem...... vi spar oss tills imorgon ist ;)


Trailer på filmen vi såg idag!


Andreas, om du ser detta skriv en till kommentar med antingen ditt nummer eller hotmail så jag kan få tag i dig ang. böckerna :)


Kommentarer
Postat av: Andreas

[email protected] är min mail :)

2012-05-26 @ 10:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0