Helgen

Har vart en underbar helg i Västerås med Anna! Tog tåget dit direkt efter jobbet i Fredags och hade bara myskväll på fredagen. Gjorde tacos, åt lite gott och plock och kollade på x-factor. Och på tal om x-factor.. vart rätt chockad, som resten av svenska folket att Malcom åkte ut. Tyckte inte han förtjänade att åka ut men han har ju redan stort försprång. Och bra för då har Awa större chans att vinna!! Trodde han och Awa skulle stå i final. Men heja Awa!!
 
 
På lördagen sen gick vi ner på stan och shoppade lite, åt thai. (Bilder på kläderna jag köpte kommer sen) Efter vi hade vart på stan några timmar åkte vi bussen hem igen och fixade oss för utgång.
Vart en jätte kul kväll/natt!! Mötte på massa folk på krogen, dansa, flumma... och min klacksko gick sönder!! Klackan ramla av och jag sprang och leta tejp eller superlim.. haha men det fanns inga så jag fick ett par flip flop som jag fick ha som reserver. Fick ha dem på vägen hem, inte så skönt med strumpbyxor på. Haha men kul var det!! :D
 
På söndagen vart det sedan tidig uppgång, vi gick ner mot stan och följde med Anna till dansverkstan och hann kika lite på hennes danslektion innan min skjuts kom till Avesta igen.
 Tack för en trevlig helg bästa Anna! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0