T.r.ö.t.t t.j.e.j

Hej allihop!

 

Hade uppkörningen igår som inte gick som jag hoppades. Vart inte godkänd och fått en ny tid om en månad. Så jävla drygt att man ska behöva vänta så himla länge på en ny tid! Det är en intensivkurs jag gått och då tycker jag att man ska få mer förtur på platserna än vad det är just nu. Men men, inget mer jag kan göra. Nästa gång klarar jag det!

Efter uppkörningen kom snälla svärmor och hämtade mig och körde in mig till stan. Tog en sväng på stan med Camilla, fikade på Café plus och snacka lite skit. Satt en mysko kille bredvid oss som började fråga oss en massa konstiga saker, som att han hade suttit och lyssnat på hela vårt samtal. Haha!!

Gick sedan hem en sväng iaf och somna på soffan. När Mattias kom hem senare fick jag en supersöt blomma av honom som tröst för jag kugga mig. Är han inte bäst? <3

 

 

Senare kom Camilla och Jocke och hämtade upp oss och vi drog mot Borlänge där vi först åt på en god restaurang och sedan var vi på bio och kollade Paranormal activity 4. Helt okej var filmen, Camilla var nog räddast ;)

 

 

Var en mycket trevlig kväll och sen avslutade jag och Mattias kvällen med Arga snickaren.

Imorse var jag till tandläkaren och dom tandsanera fan hela käften kändes det som. Fick tillochmed bedövning för dom skulle in under tandköttet och ta bort också. Nej fyfan, ingen bra morgon! Gick sedan till jobbet och dagen gick rätt snabbt. Nu är jag äntligen hemma igen. Vill säga god natt redan nu, så trött!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0